קייטרינג בהוד השרון

מחפשים כיצד להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח? זה הזמן להתפנק עם מאכלים משובחים מבית בון קוויזין שיגרמו לכם ללקק את האצבעות.

חוגגים אירוע מרגש? בר/בת מצווה? אירוע משפחתי או אולי דווקא מפגש עסקי רב משתתפים? מעוניינים להפוך אותו לאירוע בלתי נשכח שייצרב בזיכרונם של האורחים למשך זמן רב? ובכן, הרשו לנו לעזור לכם !

ניסיון העבר מלמד כי אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת מתחילה ומסתיימת על בטן מלאה. 

למה אנחנו מתכוונים? לא חשוב מהו סוג האירוע, על דבר אחד אי אפשר להתווכח – כאשר הוא משולב עם אוכל ומשקאות משובחים, יחד עם שירות מוקפד וחומרי גלם טריים, מדובר במתכון מנצח, תרתי משמע.

קייטרינג בהוד השרון, קייטרינג או משלוחים עד הבית בהוד השרון- קייטרינג בון קוויזין

קייטרינג בון קוויזין – הבחירה המושלמת לאירוע שלכם

מזה למעלה מעשור אנחנו בקייטרינג בון קוויזין בהובלתו של השף מאור אוזנה, משרתים נאמנה לקוחות מכל הסוגים, לרבות בהוד השרון והסביבה. 

כקייטרינג בעל ניסיון רב שנים בתחום הדוגל במתן חוויה קולינרית יוצאת דופן תוך התאמה מיטבית לכל סוגי הקהלים, והעסקה של צוות טבחים ונותני שירות מהשורה הראשונה בארץ, אנו מתחייבים לשדרג כל אירוע ולקחת על עצמנו אחריות לספק חגיגה של טעמים וריחות בסטנדרט הגבוה ביותר.

אנו מציעים לקהל לקוחותינו תפריט עם מבחר חסר תקדים של מאכלים עשירים בסגנונות שונים – סלטים ומתאבנים, דגים טריים, פסטות, ירקות מבושלים ואנטיפסטי, בשרים ועופות, קינוחים ועוד שלל מאכלים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות. 

נשמח להציע לכם גם אפשרויות למנות צמחוניות או טבעוניות, כולל התאמה של מנות נוספות תוך התחשבות באלרגיות למיניהן ובקשות מיוחדות אחרות. 

גם ברמת המחיר הנכם צפויים להפתעה נעימה במיוחד, שכן התפריטים השונים מוצעים במחירים אטרקטיביים, וחשוב מכך מעניקים תמורה מלאה לכספם של הלקוחות.

אוכל, קדימה אוכל

מתגוררים בהוד השרון והסביבה? הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולהבטיח לעצמכם חוויה של טעמים שצפויים להפתיע אתכם בכל פעם מחדש, בשילוב עם שירות מעולה וצוות אדיב.
המטרה: להפוך את האירוע שלכם לחוויה מוצלחת עם טעם של עוד. 

אנו מספקים שירותי קייטרינג לאירועים גם בכפר סבא, הרצליה ורמת השרון

אז אם חיפשתם בגוגל, קייטרינג בהוד השרון, הגעתם למקום הנכון! להזמנות לחצו כאן ⇐

דילוג לתוכן