קייטרינג לחג ראש השנה

מעוניינים לפתוח את השנה בטעם טוב? קייטרינג בון קוויזין מחכה לכם עם תפריט עשיר במאכלים משובחים שידאגו לכם לסעודה מפנקת במיוחד.

ראש השנה בפתח ועימו כמיטב המסורת גם ארוחת החג המשפחתית.
הזדמנות מצוינת להתאגד יחד סביב השולחן, להתענג על מטעמי החג, כמו תפוח בדבש, ראש של דג יחד עם מבחר תבשילים ומנות מושקעות.

אם אין לכם את הפנאי או הרצון לעמול קשה השנה על ארוחת החג, הרשו לנו להציע לכם פתרון מושלם – קייטרינג לראש השנה עם שלל מטעמים משובחים מבית בון קוויזין בהובלת השף מאור אוזנה וצוות טבחים מן השורה הראשונה בארץ.

ללקק את האצבעות: קייטרינג לראש השנה

בקייטרינג בון קוויזין תזכו לתפריט עשיר עם מבחר מנות טריות ומשובחות לקראת ראש השנה, החל ממתאבנים ומנות ראשונות הכוללות סלטים ודגים, תבשילי בשר ועוף, מנות דגים עיקריות, מגוון סוגי תוספות, מנות ייעודיות לצמחוניים/טבעוניים, קינוחים מפנקים והיד עוד נטויה. 

אנחנו מתחייבים על אספקת המנות מספר שעות לפני ערב החג, כך שתוכלו להיערך בהתאם. יצוין כי כלל המנות מוכנות בסמוך למועד האספקה, כך שכל שיישאר לכם לעשות הוא רק לחמם את המנות או להניחם במקרר עד להגעת בני המשפחה והאורחים.

אז קדימה, למה אתם מחכים? הקדימו להזמין קייטרינג מיוחד לראש השנה.

טעימה ממנות הדג של "בון קוויזין"

עוף ברוטב שזיפים

בקייטרינג "בון קוויזין" שהוקם ב 2010 על ידי השף מאור אוזנה המנות מתוכננות במיוחד עבור ראש השנה. באמצעות התפריט הכשר שנבנה עבור החג ניתן להזמין עשרות מנות טריות ואיכותיות בטעם בייתי ברמה גבוהה ועם מענה למגוון טעמים. את הקייטרינג של "בון קוויזין" ניתן להזמין בכל השנה, לכל אירוע שתרצו.

הגיעו אלינו

יצחק בן צבי 138, הרצליה פיתוח, בית שבעה כוכבים

שעות פעילות

דילוג לתוכן