קייטרינג לחג הפסח

חג הפסח הוא אחד החגים המרגשים בשנה. החג שמסמל ניקיון התחדשות ופריחה. לחג הפסח מתכוננים במשך שבועות. מנקים את הבית, קונים פריטי לבוש חדשים וכמובן מכינים ארוחת חג. הארוחה של חג הפסח מיוחדת מאד וצריכה להיות כיד המלך. כל מי שמארח בחג הפסח וגם מי שלא צריך לדאוג למנות חגיגיות ומגוונות. 

 מאכלים ייחודיים לליל הסדר

חג הפסח נמשך שבוע. כאשר ליל הסדר נחגג ביום הראשון ולאחריו שבוע שלם של חול המועד שמסתיים בחג שביעי של פסח. בארוחת ליל הסדר ישנם מספר מאכלים מסורתיים, המצות שמשמשות כתחליף ללחם ומגיעות בווריאציות שונות. עגולות, מרובעות, רכות או קריספיות. למצות מתווספות מנות דגים מסורתיות, קציצות קניידעלך, בשרים ומגוון סלטים. לכל משפחה יש את הסגנון הייחודי והמאכלים שאומצו ממזרח ומערב.

קייטרינג איכותי לליל הסדר

 הבישולים עבור חג הפסח אינם שגרתיים ודורשים תכנון ומאמץ. אם אתם מעדיפים לחגוג את החג בנחת מבלי לבלות שעות במטבח תוכלו להיעזר בשירותי קייטרינג כשרים ומותאמים במיוחד לחג הפסח. כך תוכלו לחגוג עם כל המשפחה המורחבת בביתכם בצימר או בדירת הנופש בלי לדאוג ללוגיסטיקה הכרוכה בבישולים. תוכלו להזמין מתוך תפריט עשיר של עשרות סלטים, מנות בשרים דגים וקינוחים.

בקייטרינג "בון קוויזין" שהוקם ב 2010 על ידי השף מאור אוזנה המנות מתוכננות במיוחד עבור חג הפסח. באמצעות התפריט הכשר שנבנה עבור החג ניתן להזמין עשרות מנות טריות ואיכותיות בטעם בייתי ברמה גבוהה ועם מענה למגוון טעמים. את הקייטרינג של "בון קוויזין" ניתן להזמין בפסח ובכל השנה, לכל אירוע שתרצו.

הגיעו אלינו

יצחק בן צבי 138, הרצליה פיתוח, בית שבעה כוכבים

שעות פעילות

דילוג לתוכן