קייטרינג לשישי בצהריים

סוף השבוע עומד בפתח ובא לכם להתפנק עם ארוחה טעימה ומפנקת? הגעתם למקום הנכון! אנחנו בקייטרינג בון קוויז'ן דואגים לכם לאוכל ביתי ובריא שישדרג לכם את סוף השבוע וישאיר בכם טעם של עוד.

השבועות יכולים להיות לפעמים ארוכים ומתישים. עד שמגיע יום שישי הכוחות כבר נגמרים ורק המחשבה לעמוד ולבשל ארוחה לסוף השבוע מתישה עוד יותר. במיוחד בשביל זה הקמנו עבורכם את קונספט הקייטרינג לשישי בצהריים. למען האמת, האוכל שלנו לחלוטין יכול להתאים גם לשישי בערב וגם ליום שבת, אבל זה כבר נתון לבחירתכם.

אנחנו בון קוויז'ן, חברת קייטרינג המבשלת אוכל ביתי ואיכותי, אשר פועלת זה למעלה מעשור. המנות והתבשילים שלנו מבושלים על ידי טבחים מהשורה הראשונה, בניצוחו של השף מאור אוזנה תוך הקפדה ושימת לב לכל תבשיל. מטרתנו הינה להבטיח כי הארוחות שלכם בסוף השבוע הקרוב תהיינה טעימות ובאיכות בלתי מתפשרת.

חומרי הגלם הטריים והאיכותיים בהם אנחנו משתמשים משולבים במנות ובתבשילים שיגרמו לכל אחד מבני הבית ללקק את האצבעות ולתהות מי הכין את האוכל הטעים הזה. בתפריט שלנו תוכלו למצוא מנות ראשונות (סלטים, נשנושים), מנות עיקריות (בשריות, צמחוניות או טבעוניות) וכמובן קינוחים מתוקים וטעימים לבחירתכם. את התפריט המלא שלנו תוכלו לראות באתר שלנו.

קייטרינג בהוד השרון, קייטרינג או משלוחים עד הבית בהוד השרון- קייטרינג בון קוויזין

אנחנו מקפידים להעניק לכל מנה את תשומת הלב שמגיעה לה, כך שגם אם אתם בוחרים להזמין את המנות האהובות והמוכרות לכם מהבית, ובין אם בא לכם להכיר תבשילים חדשים ומרעננים שיכירו לכם עולם חדש של טעמים וניחוחות, מחכה לכם חוויה קולינרית המשלבת טעמים ייחודיים, כל זאת בבית או במרחב הפרטי שלכם.

חשוב לנו לציין כי כל המנות המוצעות בתפריט שלנו הינן כשרות תחת השגחת רבנות הרצליה, כך שהקייטרינג שלנו מותאם גם לדתיים ושומרי מסורת.

אז אם הגיע יום שישי ולא בא לכם לעמוד במטבח, בשביל זה אנחנו כאן! אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו, להתרשם ממגוון התבשילים שבתפריט ולבחור את המנות שיוסיפו טעמים בלתי נשכחים לסוף השבוע הקרוב שלכם.

ועד אז, נאחל לכם שבת שלום.

קראו גם על – קייטרינג לחתונה ⇐

♥ אם חיפשתם בגוגל – אוכל לשישי – הגעתם למקום הנכון כי בבון קוויזין מקפידים כערך עליון על איכות, מקצועיות, התאמת התפריט לצורכי הלקוח וכמובן הקפדה במתן השרות ברמה הטובה ביותר.
חייגו אלינו – 050-334-3166 או מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

דילוג לתוכן